środa, 10 lutego 2016

Powitanie!

Cześć!
Oto mój pierwszy wpis na moim nowym blogu związanym -jak pewnie się domyślacie- z końmi.
Będę na tym blogu pisała mnóstwo najróżniejszych rzeczy o koniach/związanych z końmi itp.
To mój pierwszy blog ,więc liczę na wyrozumiałość :P. Teraz się przedstawię, nazywam się Anka. Możecie mi mówić jak chcecie (tylko oczywiście nie obraźliwie). c:
W dzisiejszym poście chciałabym wam zaproponować dwie gry związane oczywiście z końmi.

Jest to gra 3D ,która polega na robieniu zadań, opiekowaniu się koniem i na nim jeżdżeniu. Zadania ma się do 5 poziomu ,a potem trzeba wykupić specjalnego ,,vipa" ,który się nazywa ,,StarRider". Bez StarRider'a można jeździć tylko do dwóch miast o nazwach Moorland (w którym zaczynamy naszą przygodę) i Fort Pinta. StarRider'a można kupić na kilka dni, miesięcy, rok lub kupić na całe życie. Gra odbywa się na wyspie o nazwie ,,Jorvik". W grze występuję dwie waluty Szylingi Jorvik i StarCoins. Szylingi staje się za robienie zadań lub wyścigów ,zaś StarCoins dostaje każdy StarRider - 100 Sc (StarCoins) na tydzień.

Gra nie aż tak bardzo rozbudowana jak StarStable ,ale na prawdę fajna. Polega ona na opiekowaniu się koniem, trenowaniem go, startowaniem w wyścigach itp. W grę można grać na komputerze/laptopie jak i na telefonie/tablecie. Bardzo mi się spodobała ta gra, polecam!



Dziękuję za przeczytanie! Pozostaw po sobie komentarz! Bardzo mi zależy. :)
Do następnego post'a! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz